ZETOR TRACTOR SHOW ma za sobą jubileuszowy piąty sezon. 13 państw europejskich, 69 odwiedzonych miejscowości i ponad 15 000 zwiedzających – taka była miniona edycja ZETOR TRACTOR SHOW. Unikalna forma prezentacji produktów z portfolia marki ZETOR odniosła więc ponownie wielki sukces. Szeroka publiczność jak również specjaliści wypróbowali sobie pracę traktorem wprost na polach i oprócz tego współzawodniczyli o atrakcyjne nagrody. Główną wygraną była wycieczka do Republiki Czeskiej połączona ze zwiedzeniem zakładu produkcyjnego spółki ZETOR TRACTORS a.s. oraz wystawy ZETOR GALLERY. Zwycięzcą został irlandzki gospodarz.
ZETOR TRACTOR SHOW wystartowała w kwietniu ubiegłego roku. TIR promocyjny ZETOR razem z furgonetką „FUN VAN“ przejechał podczas ośmiomiesięcznej wyprawy ponad 25 699 km. Pierwszym przystankiem była Irlandia a następnie show odwiedził 12 następnych krajów Europy. Po raz pierwszy show gościł w Szwajcarii a także w Norwegii. Podsumowując, na 69 przystankach ZETOR TRACTORS SHOW odwiedziło ponad 15 000 widzów.
„ZETOR TRACTOR SHOW to wyjątkowe przedsięwzięcie umożliwiające nie tylko prezentację szerokiej publiczności marki ZETOR oraz nowości w naszej produkcji, ale także pozwalające przedstawić naszym współczesnym klientom, jak również potencjalnym nowym nabywcom, właściwości i jakości naszych maszyn. Mamy kontakt osobisty z uczestnikami imprezy, uzyskujemy od nich bezpośredni sygnał zwrotny, na który możemy od razu zareagować“ powiedział o przedsięwzięciu Adam Žert, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu.
A z czym mogli się uczestnicy zapoznać w 2015 roku? Przede wszystkim była to nowość ubiegłego roku, najmocniejszy do tej pory w portfoliu marki, sześciocylindrowy ciągnik ZETOR CRYSTAL. W następnej kolejności przedstawiana była FORTERRA HD, oraz tak bardzo lubiane przez naszych klientów serie modeli ZETOR MAJOR i ZETOR PROXIMA. Prezentacja ciągników na polu, oraz możliwość wypróbowania sobie ciągnika wraz z oprzyrządowaniem wprost przy pracy, dostępna była na większości z odwiedzonych miejsc. Każdą prezentację uzupełniał także program towarzyszący poświęcony bogatej historii marki Zetor. Razem z najnowszymi ciągnikami podróżował także historyczny model ZETOR 25.
W ramach ogólnoeuropejskiego roadshow przebiegał konkurs o bardzo interesujące nagrody. Główną wygraną była wycieczka samolotem do Republiki Czeskiej dla dwóch osób połączona ze zwiedzaniem zakładu produkcyjnego oraz wystawy ZETOR GALLERY. W konkursie mógł wziąć udział każdy zwiedzający ZETOR TRACTOR SHOW. Reguły były bardzo proste, wystarczyło poprawnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe – Ile kilometrów przejedzie TIR promocyjny podczas całej tegorocznej edycji ZETOR TRACTOR SHOW? Zwycięzcą został irlandzki gospodarz Pat Carroll, który swoim szacunkiem 25 500 km był najbliżej rzeczywistości. Dziesięć następnych najlepszych szacunków przyniosło swoim właścicielom tablety. Następni uczestnicy konkursu otrzymali gadżety reklamowe i promocyjne. Poza konkursem głównym na każdym przystanku rozgrywano osobne konkursy, tak więc zwycięzcy w różnych krajach odnosili ze sobą do domów nowe tablety. Razem więc ZETOR rozdał w formie nagród dziesiątki tabletów i setki innych wartościowych wygranych. Gratulacje dla wszystkich zwycięzców!
„Nie spodziewałem się nawet, że mógłbym wygrać. Jestem bardzo zaskoczony, ale jednocześnie bardzo mnie to ucieszyło. Cieszę się na zwiedzanie zakładu i na możliwość oglądnięcia na żywo produkcji ciągników ZETOR, jak również na wystawę ZETOR GALLERY,“ opisał Pat Carroll swoje odczucia w momencie, kiedy dowiedział się, że wygrał wycieczkę do ZETORA i do Republiki Czeskiej.
Edycja jubileuszowa jest już więc za nami, ZETOR jednak nie marnuje czasu i przygotowuje nową edycję popularnego roadshow. Impreza w tym roku odbywać się będzie pod znakiem obchodów 70-lecia trwania marki ZETOR. Głównym celem całej imprezy będzie włączenie atrakcyjną formą wszystkich zwiedzających do naszego programu i do przebiegających uroczystości obchodów rocznicy naszej marki. ZETOR TRACTOR SHOW ruszy w maju w Republice Czeskiej.
„Zmiana przebiegu ZETOR TRACTOR SHOW jest reakcją na życzenia naszych klientów. Oprócz testowania ciągników lubią się oni bawić i bardzo wysoko oceniają program towarzyszący i nasze konkursy. Wyszliśmy ich życzeniom naprzeciw i naszym celem w tym roku nie jest rozbijanie ZETOR TRACTOR SHOW na większą ilość przystanków, ale zorganizowanie imprezy z bardziej różnorodnym i ciekawym programem, która zachowa jednak naszą podstawową ideę, którą jest testowanie produktów marki ZETOR. W tych dniach trwają rozmowy z naszymi partnerami o terminach i miejscach poszczególnych planowanych imprez .“ dodaje Adam Žert, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu.
Historia ZETOR TRACTOR SHOW zaczęła się w 2011 roku w ramach obchodów 65. rocznicy powstania marki ZETOR. Impreza miała na celu umożliwić klientom oraz entuzjastom zapoznanie się z nowościami w produkcji i umożliwić im wypróbowanie ciągników ZETOR wprost przy pracy. Dzięki bezpośrednim kontaktom z klientami firma otrzymuje natychmiastową informację zwrotną i reakcje, które są bardzo ważne, wręcz niezastąpione, dla wskazania kierunku dalszego rozwoju marki. Klient jest dla firmy na pierwszym miejscu. W ramach towarzyszącego programu rozrywkowego przygotowanych jest mnóstwo wydarzeń. W ciągu całej swojej historii ZETOR TRACTORS SHOW odwiedził 20 państw europejskich, miał razem 312 przystanków i odwiedziło go ponad 51 000 gości.